Americký reťazec obchodov Starbucks nadviazal nové partnerstvo so spoločnosťou Polygon. Ako bolo oznámené, obe spoločnosti budú úzko spolupracovať na iniciatíve „Starbucks Odyssey“ a rozvoji trhov Web3 a NFT.

Starbucks sa chystá vstúpiť do sveta Web3

0 komentárov

Web3 bude hrať dôležitú úlohu v programe udeľovania cien Starbucks, uviedol generálny riaditeľ Howard Schultz. O čo presne ide?

NEWSLETTER okrypte.sk
Web3 v šou Starbucks

Schultz priznal, že spoločnosť nedávno pracovala na „veľmi vzrušujúcej novej digitálnej iniciatíve“, ktorá je založená na „lojalite“. Čo presne tým myslel? Dodal, že jeho spoločnosť predstaví podrobnosti až 13. septembra počas každoročného Investor’s Day v Seattli. Pravdepodobne ide o pokračovanie prác na vytvorení „globálnej digitálnej komunity“, o ktorej sme už na stránkach písali.

Už sme sa však dozvedeli, že záhadná iniciatíva umožní spoločnosti Starbucks využiť súčasný systém odmien, ako aj zaviesť „nové metódy emocionálneho zaujatia zákazníkov“. Vo vyjadrení manažéra sa objavil aj pojem „tretie miesto“, ktorý v sociológii popisuje komunitný priestor medzi domovom a prácou.

Generálny riaditeľ tiež uviedol, že oceneniami, ktoré chce spoločnosť zaviesť, budú jedinečné zážitky a digitálne zberateľské predmety značky Starbucks. Majú slúžiť ako prvok budovania spomínanej komunity.

Tým vytvorí úplne nový súbor efektov digitálnej siete, ktorý pritiahne nových spotrebiteľov a bude atraktívny pre existujúcich zákazníkov v našich veľkých maloobchodných predajniach

– povedal.

To všetko ukazuje, že Starbucks má v úmysle prejsť na Web3. Už skôr však zákazníci siete kaviarní kritizovali otvorenosť spoločnosti voči blockchainu. V komentároch na sociálnych sieťach sa objavili hlasy, ktoré naznačovali, že blockchain nie je zelený – a nie je to správne, či už ide o proof-of-work alebo proof-of-stake. Nezdá sa však, že by to spoločnosť veľmi odrádzalo.

Nie je známe, ako zákazníci, zamestnanci a investori prijmú túto najnovšiu iniciatívu Web3. Schultz však svoj nový nápad opisuje ako súčasť väčšej premeny.

„Tešíme sa, že ukážeme našu plnú silu a realizovateľnosť nášho plánu,“ povedal.

Starbucks web3

NFT

Už v máji Schultz – spolu s výkonným viceprezidentom a marketingovým riaditeľom Bradym Brewerom – počas prezentácie o finančných výsledkoch spoločnosti za druhý štvrťrok 2022 predstavili nové koncepty rozvoja značky.

Predstavte si, že kupujete nový digitálny predmet od Starbucks, kde tento produkt slúži aj ako vaša brána do našej globálnej komunity pútavého obsahu a spolupráce zameranej na kávu.

– cituje Brewer The Verge.

Pravdepodobne novým, záhadným plánom má byť vývoj tohto konceptu.

zdroj: blockchain.news

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár