Starbucks bude vydávať svoje NFT

Starbucks bude vydávať svoje NFT

od Martin

Najväčšia sieť kaviarní pôsobiaca takmer po celom svete Starbucks, práve oznámila, že chce vytvoriť svoju „globálnu digitálnu komunitu“. Spoločnosť chce vydať svoj vlastný NFT, ktorý bude založený na unikátnych zberateľských predmetoch.

Starbucks a NFT

Generálny riaditeľ Starbucks Howard Schultz a výkonný viceprezident a marketingový riaditeľ Brady Brewer počas prezentácie o finančných výsledkoch spoločnosti za druhý štvrťrok 2022 predstavili aj nové koncepty rozvoja značky.

Predstavte si, že si kúpite nový digitálny zberateľský kúsok od Starbucks, kde tento produkt slúži aj ako vaša brána do globálnej komunity Starbucks pútavého obsahu a spolupráce zameranej na kávu, cituje Brewer The Verge.

Okrem toho príspevok na firemnom blogu hovorí, že spoločnosť chce vytvoriť svoju sériu NFT, ktorej vlastníctvo sa bude rovnať členstvu v komunite Starbucks a poskytne vám prístup k „exkluzívnym zážitkom a výhodám“, ktoré sa však v súčasnosti neuvádzajú.

Takže sa to okrem iného podobá myšlienk Bored Ape Yacht Club. Do elitného klubu tvorcov projektu patria aj majitelia NFT súvisiaceho umenia pre Bored Monkeys.

Čo ešte vieme o nápade spoločnosti? Skutočnosť, že na tvorbe kolekcie majú pracovať „svetoví inovátori“ a „podobne zmýšľajúce značky“.

Starbucks NFT

Nie je to prvýkrát, čo Starbucks použil blockchainové riešenia

Pripomeňme, že pred rokom platforma futures kontraktov, ktorú spustila a prevádzkuje Intercontinental Exchange (ICE) – Bakkt – vydala dlho očakávanú aplikáciu. Aplikácia Bakkt umožňuje zákazníkom interagovať s kryptomenami priamo prostredníctvom platformy. Okrem toho potom spoločnosť nadviazala spoluprácu s viacerými spoločnosťami, vrátane Starbucks.

Vďaka tejto spolupráci môžu spotrebitelia dobíjať svoje karty Starbucks priamo cez aplikáciu Bakkt. To im umožní previesť vernostné body, odmeny, bitcoiny a darčekové karty na USD a následne doplniť svoju kartu Starbucks.

„Naše tímy úzko spolupracovali, keď sa Bakkt snažil prispieť k rozvoju jedinečného a dôveryhodného platobného zážitku, ktorý zákazníkom umožňuje odomknúť hodnotu ich digitálnych aktív vo forme amerických dolárov,“ povedal Karl Hebert zo Starbucks.

zdroj: blockchain.news

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár