Casio vstupuje do metaverse

Japonská značka hodiniek Casio sa rozhodla vstúpiť do metaverse so svojimi tokenmi NFT. Cestu do metaverse odštartuje jedna z najznámejších sérií značky, hodinky G-Shock.

od Simona

Komunita fanúšikov bude mať možnosť spoluvytvárať virtuálne G-Shocky pomocou tokenov NFT. Ukáže sa blockchainová propagácia značky v metaverse ako hit a vydajú sa touto cestou aj ďalšie značky?

Casio oznamuje spustenie bezplatných NFT, ktoré pomôžu spoluvytvárať virtuálne G-hocky

Metaverse a Web3 je dnes v centre pozornosti čoraz väčšieho počtu značiek. Aj japonský gigant Casio sa rozhodol zapojiť svojich fanúšikov prostredníctvom moderných technológií. Virtual G-Shock je program založený na technológii blockchain a tokenoch NFT, ktorý bol vyvinutý v spolupráci so spoločnosťou Polygon Labs.

Prvým míľnikom projektu je pomenovanie bezplatnej kolekcie 15 000 bezplatných hodiniek G-Shock Creator Pass NFT. Tie pomôžu získať prístup k špeciálnemu kanálu na službe Discord. Ďalšou fázou meta dobrodružstva bude spoluvytváranie rôznych variantov hodiniek G-shock vo virtuálnej podobe. Víťazné návrhy budú odporučené na základe hlasovania komunity majiteľov tokenov G-shock NFT.

Spoločnosť Casio plánuje spustiť svoju kampaň v metaverse v septembri, ako oznámila na svojej oficiálnej webovej stránke. Stojí za zmienku, že majitelia Casio ID si budú môcť svoje bezplatné tokeny vyzdvihnúť už skôr, a to v období od 23. do 26. septembra. Na druhej strane, verejná razba sa uskutoční v dňoch 26. až 29. septembra. Stojí za to dodať, že tokeny NFT sa budú vytvárať na Polygone.

metaverse

Budú ostatné značky hodiniek nasledovať príklad Casio a tiež vstúpia do metaverse?

Takashi Oh, hlavný manažér spoločnosti Casio, hovorí, že cieľom projektu NFT metaverse je propagovať značku G-Shock na Web3. Japonská značka vidí potenciál decentralizovaného internetu a chce na propagovať sériu hodiniek G-Shock, ktorej sa od jej debutu v roku 1983 predalo viac ako 100 miliónov kusov. Takashi Oh potvrdzuje, že nastal čas na propagáciu v metaverse.

Ak bude Casio úspešné, je veľmi pravdepodobné, že sa touto cestou pokúsia ísť aj ďalšie značky hodiniek. Web3 a technológia blockchain ponúkajú obrovské príležitosti, ktoré si čoraz viac uvedomujú globálne značky. Skvelým príkladom je úspech tímu Blackpink v metaverse.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár