Bude váš digitálny avatar nosiť Rolex v metaverze?

Výrobca luxusných hodiniek Rolex prihlásil ochrannú známku pre trhy NFT a burzu kryptomien.

od Martin Tkáč

Newsletter news

Renomovaný licencovaný právny zástupca pre ochranné známky Mike Kondoudis na Twitteri informoval, že Rolex podal žiadosť o ochrannú známku pre NFT a súvisiace digitálne aktíva alebo ich prevody. Tvrdí, že švajčiarsky výrobca hodiniek má plány pre NFT, médiá podporované NFT, trhy NFT, aukcie virtuálneho tovaru, kľúče kryptomien, výmenu a virtuálny prevod aktív.

Bude váš digitálny avatar nosiť hodinky Rolex v metaverse?

Žiadosť o registráciu ochrannej známky poukazuje na online aukčné služby pre virtuálne predmety, ako sú hodinky a časti hodiniek. Ďalej spomína marketing prostredníctvom product placementu v online hrách či virtuálnych prostrediach.

Preto komunita špekuluje, či Rolex vstupuje alebo nevstupuje do metaverse. Majitelia Rolex požadujú, aby niektoré NFT boli výlučne pre nich. Niektorí členovia komunity sa však tiež domnievajú, že spoločnosť sa môže jednoducho chrániť pred potenciálnym narušením v metaverse alebo projektmi NFT.

Značky sa v roku 2022 tlačia smerom k NFT a virtuálnemu svetu aj napriek kryptozime

Rok 2022 bol pre kryptomeny a aktíva NFT medvedí. Popredná kryptomena Bitcoin od januára 2022 klesla o viac ako 50 %. To však nezastavilo značky v ich plánoch stavať v priestore NFT a metaverse.

Podľa Mikea Kondoudisa bolo podaných 4 708 ochranných známok v USA pre digitálne / kryptomeny + súvisiace tovary / služby. V rovnakom čase bolo podaných 4 997 prihlášok ochranných známok v USA pre metaverse a virtuálne tovary/služby. Napokon, v roku 2022 bolo podaných neuveriteľných 6 855 žiadostí o ochrannú známku v USA pre NFT a súvisiace tovary/služby. To je viac ako trikrát viac ako v roku 2021. Vlani podali značky len 2 142 žiadostí. Toto číslo bolo prekročené len za prvé tri mesiace roku 2022.

zdroj: twitter.com

Automobilka Nissan nedávno podala prihlášku na ochrannú známku pre ikonické modely áut ako GTR, SKYLINE a Z. Tvrdila, že má plány na NFT a súvisiace služby. Známe spoločnosti Kraft Food Group a In-N-Out Burger minulý mesiac tiež podali prihlášky ochrannej známky pre NFT a súvisiace služby. Bude váš digitálny avatar jesť jedlo v metaverse In-N-Out s Rolexami na ruke?

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár