Nadnárodná e-commerce spoločnosť Shopify umožnila svojim používateľom vytvárať a obchodovať s nevymeniteľnými tokenmi na svojej platforme. Na poskytnutie tejto príležitosti sa spoločnosť spojila s GigLabs organizáciou, ktorá sa špecializuje na ponúkanie nástrojov na podporu NFT.
Shopify vstupuje do sveta NFT
Tobias Lütke, generálny riaditeľ spoločnosti odhalil novú službu na svojom účte na Twitteri.
Použite Shopify pre svoje NFT
tweet
Iniciatíva sa bude volať, NFT Beta program. Spočiatku bude k dispozícii iba pre predajcov so sídlom v USA.
Partnerstvo s GigLabs umožnilo nadšencom NFT nakupovať digitálne zberateľské predmety pomocou rôznych spôsobov fakturácie vrátane Shopify, Shop Pay, kryptomeny, kreditných alebo debetných kariet.
Tím Shopify dodal:
Zákazníci si navyše môžu jednoducho vyžiadať svoje NFT e-mailom a pridať si ich priamo do peňaženky.
Klienti môžu vytvárať nevymeniteľné tokeny na rôznych reťazcoch, ako sú Ethereum, Polygon, Near a Flow.
Paul Budnitz, zakladateľ a generálny riaditeľ zábavnej spoločnosti Superplastic opísal Shopify ako „úžasný“. Povedal, že pomohla jeho spoločnosti a jej spolupracovníkovi Christie’s vytvoriť „veľmi úspešný pokles NFT pre Janky a Guggimon.“
Aj keď sú to prvé kroky Shopify do priestoru NFT, spoločnosť je už súčasťou sveta kryptomien. V roku 2020 po partnerstve s BTCPay umožnil svojim klientom platiť v bitcoinoch namiesto fiat mien.
Rast odvetvia NFT v roku 2021
Nevymeniteľné tokeny sú jedinečné kryptografické tokeny, ktoré existujú na blockchaine a nie je možné ich nahradiť. Môžu predstavovať umelecké diela a dokonca aj skutočné svetové aktíva, ako sú napríklad nehnuteľnosti alebo auto.
Hoci NFT neboli vynájdené tento rok, pritiahli pozornosť ľudí a spoločností v najrôznejších odvetviach od športovcov a hudobníkov až po investorov a politikov.
Nie je to tak dávno, čo OpenSea popredný NFT peer-to-peer trh prekonal v objeme transakcií hranicu 10 miliárd USD. V súčasnosti je toto číslo viac ako 13 miliárd dolárov, ktoré nazhromaždilo viac ako 1,2 milióna obchodníkov.