Nike predstaví vlastnú platformu Web3

Značka športového oblečenia Nike oznámila vytvorenie platformy Web3 - .Swoosh

od Simona

Newsletter news

Spoločnosť ho plánuje použiť na propagáciu virtuálnych topánok a iných produktov v metaverse.

.Swoosh je momentálne v beta testovaní. Prvá kolekcia má vyjsť budúci rok.

Podľa spoločnosti budú môcť členovia komunity „čoskoro“ nosiť tieto predmety v digitálnych a pohlcujúcich hrách.

Totiž Nike v decembri 2021 prevzal štúdio NFT – RTFKT, ktoré sa špecializovalo na vytváranie zberateľských NFT. V apríli spoločnosti predstavili svoju prvú spoločnú kolekciu nezameniteľných tokenov.

nike GIF

185 miliónov dolárov pre NFT

Do konca augusta Nike zarobil 185 miliónov dolárov z predaja NFT. Polovicu z tejto sumy získala spoločnosť Nike ako licenčné poplatky zo sekundárneho predaja tokenov, ktoré sa predali za 1,29 miliardy dolárov. Druhú polovicu tržieb tvorili primárne tržby.

Za Nike nasledovali D&G (25,7 milióna USD), Tiffany (12,6 milióna USD), Gucci (11,6 milióna USD) a Adidas (10,9 milióna USD).

V hodnotení Dune Analytics boli zahrnuté aj Budweiser, Time Magazine, Bud Light, AO, Lacoste, Nickelodeon, McLaren a Pepsi.

NFTGators vysvetľuje:

„Niektorých priťahuje príležitosť hlbšie sa spojiť so svojimi fanúšikmi, zatiaľ čo iní majú záujem o optimalizáciu príjmov prostredníctvom NFT a merchandisingu.“

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár