Spoločnosť ho plánuje použiť na propagáciu virtuálnych topánok a iných produktov v metaverse.
.SWOOSH by Nike – a platform for Nike's virtual creations 👟
RTFKT will continue to be at the edge and work w Nike to onboard the next millions to web3 💻
Clones will get access for .SWOOSH ID, & Nike releases will be Clone digital wearables 🧬
More collab to merge worlds tog 🌐 https://t.co/C0grabxXBn— RTFKT (@RTFKT) November 14, 2022
.Swoosh je momentálne v beta testovaní. Prvá kolekcia má vyjsť budúci rok.
Podľa spoločnosti budú môcť členovia komunity „čoskoro“ nosiť tieto predmety v digitálnych a pohlcujúcich hrách.
Totiž Nike v decembri 2021 prevzal štúdio NFT – RTFKT, ktoré sa špecializovalo na vytváranie zberateľských NFT. V apríli spoločnosti predstavili svoju prvú spoločnú kolekciu nezameniteľných tokenov.
185 miliónov dolárov pre NFT
Do konca augusta Nike zarobil 185 miliónov dolárov z predaja NFT. Polovicu z tejto sumy získala spoločnosť Nike ako licenčné poplatky zo sekundárneho predaja tokenov, ktoré sa predali za 1,29 miliardy dolárov. Druhú polovicu tržieb tvorili primárne tržby.
Nike tops the list with a whopping $185m revenue from NFT sales in the fashion brands. Dolce & Gabbana (D&G), Tiffany, Gucci, and Adidas join Nike in the list of the top five. Nike has amassed nearly $1.3b in transaction volume from secondary trading. https://t.co/H5kc94Q3rT pic.twitter.com/tL9U5YPA55
— Wu Blockchain (@WuBlockchain) August 23, 2022
Za Nike nasledovali D&G (25,7 milióna USD), Tiffany (12,6 milióna USD), Gucci (11,6 milióna USD) a Adidas (10,9 milióna USD).
V hodnotení Dune Analytics boli zahrnuté aj Budweiser, Time Magazine, Bud Light, AO, Lacoste, Nickelodeon, McLaren a Pepsi.
NFTGators vysvetľuje:
„Niektorých priťahuje príležitosť hlbšie sa spojiť so svojimi fanúšikmi, zatiaľ čo iní majú záujem o optimalizáciu príjmov prostredníctvom NFT a merchandisingu.“