Majitelia série GTA vsadili na herný Web3

Spoločnosť Take Two Interactive vstupuje do Web3 s pomocou mobilného giganta Zynga. Cieľom formálneho úsilia majiteľov série GTA je vybudovať novú platformu, ktorá spopularizuje hranie hier Web3 medzi hráčmi.

od Simona

Táto úloha je mimoriadne ambiciózna, avšak Zynga je priekopníkom mobilných hier. Týmto krokom chce spoločnosť Take-Two Interactive naznačiť, že sa neorientuje len na hry Web3 a tokeny NFT, ale aktívne vstupuje do nového odvetvia. Projekt Zynga, ktorý je pod krídlami Take-Two Interactive, je tiež demonštráciou sily pred spoločnosťou Ubisoft, ktorá zrejme plynulo prechádza z Web2 na Web3 herného giganta.

Zynga začína dobývať web3 hry s novou platformou – Sugartown

Zynga je spoločnosť, ktorá vyvíja a vydáva mobilné hry. Vlastníkom spoločnosti je Take-Two Interactive, ktorá má pod svojimi krídlami aj takých herných gigantov ako Rockstar Games (séria GTA, Red Dead Redemption 2, NBA 2K). Najväčšiu popularitu spoločnosti priniesla séria mobilných hier FarmVille. Teraz sa však chce rázne pustiť do nového herného odvetvia. Oznámila vytvorenie Zynga Web3 (ZW3), odnože spoločnosti, ktorá sa bude zameriavať na web3 hry. Oznámená bola aj spoločnosť Sugartown.

Všetko je momentálne veľmi záhadné. Zverejnený trailer naznačuje, že Sugartown bude skôr plošinovkou pre hry Web3 než samostatným titulom. Svedčiť o tom môže aj kreslený obrázok mývala, ktorý pozoruje kybernetické chápadlá vynárajúce sa z hmly.

Momentálne je jedinou potvrdenou informáciou, že Sugartown vydá kolekciu NFT s názvom Oras, ktorá bude potrebná na hranie nadchádzajúcich titulov tohto univerza.

Prečo má o Web3 záujem tak málo hráčov? Jeden z panelov na Istanbul Blockchain Week

Gaming Web3 je v súčasnosti z hľadiska popularity na historickom minime. Z viac ako 3 miliárd hráčov na svete sa o nové herné odvetvie zaujímajú len 3 milióny. O tejto téme sa nedávno diskutovalo na podujatí Istanbul Blockchain Week 2023, kde sa v rámci panelu rozoberali hlavné problémy Web3 gamingu – a to tak tie na strane vývojárov, ako aj hráčov.

Počas panelu odborníci zdôraznili, že digitálne objekty existujú v hrách už najmenej desať rokov. World of Warcraft, Dota, Diablo, CS:GO sú všetko tituly, ktoré umožňujú hráčom obchodovať s digitálnymi predmetmi. Tokeny NFT sú teda len rozšírením myšlienky, ktorá v odvetví a v mysliach hráčov existuje už dlho.

Ak sa platforma spoločnosti Zynga ukáže ako úspešná, bude to zelená pre ostatných herných gigantov Web2.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár