Hyundai vydá vlastné NFT

od Martin Tkáč

Najväčší výrobca automobilov v Južnej Kórei, Hyundai Motor Company, ako prvý vo svojom odvetví vytvorí komunitu NFT.

Hyundai bude mať svoje NFT

Hyundai Motor Company sa stane prvým výrobcom automobilov, ktorý vstúpi na komunitný trh NFT. Spoločnosť vydá 30 limitovaných digitálnych kolekcií v spolupráci so značkou NFT „Meta Kongz“.

Gigant z automobilového trhu zatiaľ zverejnil video predstavujúce „Metamobility Universe“.

V klipe gorila „Meta Kongz“ jazdí autom zo Zeme na Mesiac (porušuje všetky fyzikálne zákony) a ukazuje, ako „možnosti mobility môžu presahovať čas a priestor.“ Video avizuje aj spomínaný NFT, ktorý sa bude vysielať v máji.

Na oslavu premiéry videa vydala spoločnosť Hyundai Motors 30 limitovaných NFT. Stal sa tak zatiaľ jediným výrobcom automobilov, ktorý vstúpil na komunitný trh NFT:

Univerzum Hyundai NFT rozšíri skúsenosti značky Hyundai… úplne novým spôsobom, čím ďalej posilní náš záväzok k inováciám v reálnom svete aj v metavesmíre. Sme veľmi nadšení, že môžeme predstaviť „Metamobilitu“ prostredníctvom našich vlastných NFT a začať túto cestu s „Meta Kongz“ – povedal Thomas Schemera, globálny marketingový riaditeľ Hyundai.

Hyundai Motor Company je prvá, ktorá navrhla komunitné NFT, ktoré umožňujú vlastníkom tokenov pripojiť sa k metaverznému priestoru spoločnosti.

Ferrari a McLaren

Keď už hovoríme o renomovaných automobilkách, ktoré vstúpili na trh NFT, za zmienku stojí Ferrari a McLaren. Koncom roka 2021 podpísala talianska značka viacročné partnerstvo so švajčiarskou technologickou spoločnosťou – Velas Network AG – s cieľom sprístupniť svojim fanúšikom NFT.

Farhad Shagulyamov, generálny riaditeľ spoločnosti Velas, opísal Ferrari ako „ikonu dokonalosti“ a cítil, že spolupráca je pre oboch hráčov prirodzeným krokom.

McLaren Racing sa tiež pripojil k svetu NFT spustením zbierky digitálneho umenia. Prvé vydanie NFT predstavovalo rôzne časti pretekárskeho auta Formuly 1 MCL35M 2021. Na oslavu spustenia tohto podniku sa značka rozhodla darovať prvú digitálnu časť auta prvým 5 000 fanúšikom, aby sa zapojili do jej projektu.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár