UPS vstupuje do metaverse

Najnovšou značkou, ktorá vstúpila do metaverse je spoločnosť UPS, ktorá sa zaoberá logistikou a prepravou balíkov. Spoločnosť sa rozhodla otvoriť prvý virtuálny showroom v metaverse, ktorú vytvoril Decentraland. Takýto krok má pomôcť osloviť viac individuálnych zákazníkov a malých podnikov.

od Martin Tkáč

Newsletter news
Prvý metaverse UPS

Čoraz viac značiek vidí metaverse ako dôležitý vývojový bod. Firmy tak môžu zvýšiť kontakt so zákazníkom. Dôležité je, že napriek rastúcemu záujmu o tento priestor je stále relatívne nový a pre mnohé odvetvia – bez konkurencie.

UPS tiež urobila tento krok, ale v tejto fáze ešte neponúka individuálnu interakciu. To by znamenalo najímať personál UPS na novom mieste 24 hodín denne. Salóniky Metaverse zatiaľ negenerujú veľkú návštevnosť, ale to sa v budúcnosti určite zmení.

Spoločnosť však mieni využiť množstvo ďalších príležitostí, ktoré ponúka expanzia vo virtuálnom svete a zameriava sa na organizovanie podujatí. V showroome v Decentralande budú prebiehať prednášky renomovaných odborníkov na rôzne témy, ako je získavanie financií, riadenie cash flow či využívanie najnovších technológií. Okrem toho vznikla aj Akadémia Be Unstoppable, ktorá poskytuje vzdelávanie na témy malého podnikania, ako je predaj a marketing.

Zdieľanie bezplatných znalostí je čoraz populárnejším marketingovým cvičením a zdá sa, že UPS tomuto trendu veľmi dobre rozumie.

UPC v metaverse

Rozvoj Decentralandu

Decentraland zatiaľ odviedol skvelú prácu a prilákal obrovské značky. Vo svojom priestore iniciatívu web3 odštartovala napríklad spoločnosť Unilever, ktorá vytvorila Magnum Pleasure Museum pre zmrzlinu a Closeup City Hall of Love pre značky zubných pást.

Podarilo sa mu prilákať značky nealkoholických nápojov (Coca Cola), módy (Forever 21, Wrangler), krásy (Estee Lauder), médií (Netflix), športu (La Liga) a početné značky finančných služieb (Mastercard, JP Morgan, Santander ) k jeho metaverse. ).

Virtuálny svet sa pre mnohé firmy stáva čoraz obľúbenejším priestorom a jedinečnou príležitosťou, ako kreatívne získať nových zákazníkov. Ak si chcete o tomto trende prečítať viac, pozrite si náš článok o tom, čo robia najväčšie značky v metaveroch.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár