Starbucks začína spoluprácu s Polygonom. Cieľom je rozvíjať NFT spoločnosti

Starbucks začína spoluprácu s Polygonom. Cieľom je rozvíjať NFT spoločnosti

Americký reťazec obchodov Starbucks nadviazal nové partnerstvo so spoločnosťou Polygon. Ako bolo oznámené, obe spoločnosti budú úzko spolupracovať na iniciatíve „Starbucks Odyssey“ a rozvoji trhov Web3 a NFT.

od Martin

Newsletter newsP

Starbucks Odyssey

V rámci nového partnerstva poskytne Starbucks svojim zákazníkom a partnerom program odmeňovania v Spojených štátoch – možnosť kúpiť a získať digitálne zberateľské predmety spojené s NFT. Podľa predpokladov prinesie užívateľom nové benefity a zaručí zaujímavý zážitok spojený s kávou a ďalšími produktmi značky.

„Je to prvýkrát, čo spájame členov nášho vernostného programu Starbucks Rewards nielen so Starbucks, ale aj medzi sebou navzájom,“ povedal Brady Brewer, výkonný viceprezident a marketingový riaditeľ spoločnosti.

Už v máji poskytla sieť kaviarní prvé usmernenie k novej iniciatíve Web3. To, čo bolo teraz predstavené, je zrejme len úvodom. Očakáva sa, že nové prostredie Web3 súvisiace so značkou bude spustené neskôr v tomto roku. Používatelia sa však už teraz môžu zaradiť do zoznamu čakateľov a ako prví prežijú nový zážitok.

V auguste generálny riaditeľ Howard Schultz uviedol, že oceneniami, ktoré chce spoločnosť zaviesť s novým systémom, budú jedinečné zážitky a digitálne zberateľské predmety značky Starbucks. Majú slúžiť ako prvok budovania spomínanej komunity.

Tým vytvorí úplne nový súbor efektov digitálnej siete, ktorý pritiahne nových spotrebiteľov a bude atraktívny pre existujúcich zákazníkov v našich veľkých maloobchodných predajniach – povedal pred mesiacom.

Americký reťazec obchodov Starbucks nadviazal nové partnerstvo so spoločnosťou Polygon. Ako bolo oznámené, obe spoločnosti budú úzko spolupracovať na iniciatíve „Starbucks Odyssey“ a rozvoji trhov Web3 a NFT.

V máji spolu s viceprezidentom Bradym Brewerom počas prezentácie o finančných výsledkoch spoločnosti za druhý štvrťrok 2022 predstavil nové koncepty rozvoja značky.

Predstavte si, že kupujete nový zberateľský predmet od Starbucks a tento produkt slúži aj ako vaša brána do našej globálnej komunity pútavého obsahu a spolupráce zameranej na kávu.
– cituje Brewer The Verge.

Vďaka novému zážitku Odyssey sa môžu používatelia prihlásiť do rôznych aktivít, výziev a hier. Za splnenie každej úlohy získajú digitálne zberateľské ocenenia v podobe NFT.

Okrem toho bude existovať trh, ktorý budú môcť používatelia využiť na nákup NFT.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár