Starbucks Odyssey
V rámci nového partnerstva poskytne Starbucks svojim zákazníkom a partnerom program odmeňovania v Spojených štátoch – možnosť kúpiť a získať digitálne zberateľské predmety spojené s NFT. Podľa predpokladov prinesie užívateľom nové benefity a zaručí zaujímavý zážitok spojený s kávou a ďalšími produktmi značky.
„Je to prvýkrát, čo spájame členov nášho vernostného programu Starbucks Rewards nielen so Starbucks, ale aj medzi sebou navzájom,“ povedal Brady Brewer, výkonný viceprezident a marketingový riaditeľ spoločnosti.
Už v máji poskytla sieť kaviarní prvé usmernenie k novej iniciatíve Web3. To, čo bolo teraz predstavené, je zrejme len úvodom. Očakáva sa, že nové prostredie Web3 súvisiace so značkou bude spustené neskôr v tomto roku. Používatelia sa však už teraz môžu zaradiť do zoznamu čakateľov a ako prví prežijú nový zážitok.
V auguste generálny riaditeľ Howard Schultz uviedol, že oceneniami, ktoré chce spoločnosť zaviesť s novým systémom, budú jedinečné zážitky a digitálne zberateľské predmety značky Starbucks. Majú slúžiť ako prvok budovania spomínanej komunity.
Tým vytvorí úplne nový súbor efektov digitálnej siete, ktorý pritiahne nových spotrebiteľov a bude atraktívny pre existujúcich zákazníkov v našich veľkých maloobchodných predajniach – povedal pred mesiacom.
V máji spolu s viceprezidentom Bradym Brewerom počas prezentácie o finančných výsledkoch spoločnosti za druhý štvrťrok 2022 predstavil nové koncepty rozvoja značky.
Predstavte si, že kupujete nový zberateľský predmet od Starbucks a tento produkt slúži aj ako vaša brána do našej globálnej komunity pútavého obsahu a spolupráce zameranej na kávu.
– cituje Brewer The Verge.
Vďaka novému zážitku Odyssey sa môžu používatelia prihlásiť do rôznych aktivít, výziev a hier. Za splnenie každej úlohy získajú digitálne zberateľské ocenenia v podobe NFT.
Okrem toho bude existovať trh, ktorý budú môcť používatelia využiť na nákup NFT.