Square zmení svoj názov na Block a vstúpi do metaverse

od Martin Tkáč

Square oznámilo zmenu názvu a odteraz bude známe ako Block. Zmena názvu sa týka všetkých finančných a zábavných služieb: CashApp, Tidal a TBD. Okrem toho bol oznámený pokus vstúpiť na trh metaverse.

NEWSLETTER OKRYPTE.SK

Square ide v stopách Facebooku a podľa tweetu z 2. decembra mení značku na Block. Tento krok sa uskutočnil s cieľom prepojiť rôzne služby spoločnosti: CashApp, Tidal a TBD.

Rebranding Square

Spoločnosť poznamenáva, že tento plán sa pripravuje viac ako rok a ide len o zmenu názvu. Square zostane obchodným účtom a poskytovateľom obchodných nástrojov, zatiaľ čo Square Crypto sa zmení na Spiral.

Pre spoločnosť Block, ktorá sa čoraz viac prikláňa k trhu s kryptomenami, ide o veľký krok. Bola oznámená jasná iniciatíva smerom k trhu metaverse. Nebudú chýbať obchodné zastúpenia, blokové akcie s hudbou a iné.

Doplnkom k zmene je nové logo spoločnosti, ktoré je interaktívnym 3D objektom, aj keď nie je na predaj. CEO a spoluzakladateľ spoločnosti Jack Dorsey povedal:

Vybudovali sme značku Square pre naše obchodné podnikanie, kam patrí. Block je nový názov, ale náš cieľ ekonomického posilnenia zostáva rovnaký. Bez ohľadu na to, ako rastieme a meníme sa, budeme pokračovať vo vytváraní nástrojov, ktoré pomôžu zlepšiť prístup k ekonomike.

Samotný názov je odkazom na bloky vo svete metaverse, ktoré si rýchlo získavajú na popularite. V poslednej dobe sa virtuálna pôda predáva za milióny na rôznych platformách a začali ju podporovať aj známi ľudia.

Majk Spirit NFT

Hype okolo metaverse

Vstup Square do odvetvia metaverse nie je prekvapivý vzhľadom na to, že sa k nemu prikláňa toľko etablovaných spoločností. Najpozoruhodnejším z nich je Meta, ktorá vyčlenila 50 miliónov dolárov na výskum metaverse.

Sociálny charakter metaverse by bol v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti.

Decentraland (MANA) a nedávno The Sandbox (SAND) za posledný rok narástli na popularite. Hráči si môžu kupovať virtuálne nehnuteľnosti a organizovať virtuálne podujatia, ako aj nakupovať aktíva v hre. Najmä Sandbox dokázal zapojiť celebrity ako Snoop Dogg, ktorý robí veľa pre zvýšenie expozície.

Zdá sa teda, že metaverse je ďalším krokom v priestore NFT, ktorý nevykazuje žiadne známky spomalenia. Medzitým sa zdá, že skutočná práca NFT z hľadiska objemu klesá, pravdepodobne v dôsledku vlny záujmu o nové aktíva.

zdroj: bitcoin.pl, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár