Sandbox prevádzkuje program pre startupy z trhu Metaverse

od Martin Tkáč

Sandbox spustil akceleračný program Metaverse zameraný na rozvoj potenciálnych startupov. Súčasťou je fond vo výške 50 miliónov dolárov.

NEWSLETTER OKRYPTE.SK

Sandbox chce podporiť vývoj Metaverse

Sandbox oznámil svoj akceleračný program Metaverse, ktorý urýchli vývoj tejto novej technológie. Na dosiahnutie tohto cieľa bude projekt investovať až 50 miliónov dolárov do rôznych startupov. Dcérska spoločnosť Animoca Brands spolupracuje so spoločnosťou Brinc na pokrytí 30 až 40 startupov ročne.

Program Sandbox Metaverse Accelerator pridelí každému potenciálnemu projektu až 250 000 USD a poskytne ďalšie stimuly pre najlepšie výkonné projekty. Bonusy zahŕňajú digitálne aktíva Sandbox (SAND) a LAND a digitálne vlastnosti Sandbox metaverse. Okrem toho budú mať najúspešnejšie startupy prístup aj k ďalším investičným grantom a znalostiam známych špecialistov.

Podľa spoluzakladateľa The Sandbox Sebastiena Borgeta je program rozšírením jeho hlavného cieľa, podpory novej vlny metaverse podnikateľov. Vďaka tomu môžu startupy po celom svete realizovať svoje nápady.

„Chceme podporovať najmä nedostatočne zastúpených zakladateľov v ich ambíciách, keď objavujú nekonečné možnosti, ktoré ponúka ekosystém The Sandbox,“ povedal.

Teraz sa môžete prihlásiť do programu. Je známe, že prvá várka investícií sa má začať v druhom štvrťroku 2022. Program funguje ako súčasť Launchpad Luna, spolupráce medzi Animoca Brands a Brinc, ktorej cieľom je podpora rozvoja startupov.

metaverse

Otvorte metaverse

Program podporuje vývoj otvoreného metaverse, t.j. takého, ktorý nie je vo vlastníctve žiadneho subjektu. Podľa Yat Siu, spoluzakladateľa a prezidenta Animoca Brands, otvorený metaverse „predstavuje úžasnú príležitosť na vytvorenie participatívneho a kolaboratívneho prostredia s nenulovým súčtom založeného na otvorenosti, rovnosti, správe používateľov a právach digitálneho vlastníctva“.

Okrem podpory podnikania môže rozvoj metaverse pomôcť životnému prostrediu z dlhodobého hľadiska. Manav Gupta, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Brinc, je presvedčený, že „ako sa budú digitálne skúsenosti rozvíjať, budeme mať menej dôvodov na vypúšťanie uhlíka na cesty do práce alebo na podujatia“. To by mohlo znížiť dopyt po fyzických produktoch, ako sú umelecké diela a tovary, ktoré majú neudržateľné výrobné metódy, hovorí Gupta.

zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár