Rihanna vstupuje do Metaverse so svojou kozmetickou značkou

Rihanna vstupuje do Metaverse so svojou kozmetickou značkou

od Martin

Speváčka Rihanna prináša do Metaverse svoju značku Fenty. Deväťnásobná víťazka Grammy sa uchádza o ochrannú známku Fenty, čo naznačuje posun smerom k Metaverse. Vo virtuálnej realite mieni ponúkať „virtuálnu“ kozmetiku a vlasovú kozmetiku pod vlastnou značkou. Produkty Fenty Beauty, spoločnosti založenej v roku 2017, sú prítomné v 1600 obchodoch v 17 krajinách.

Rihanna v Metaverse

Zatiaľ čo koncept Metaverse existuje už dlho, len nedávno sa mu dostalo pozornosti verejnosti. Stalo sa tak, keď Facebook zmenil svoj názov na Meta, aby zdôraznil svoje nové obchodné smerovanie – obrat do virtuálneho sveta. Odvtedy si niekoľko veľkých spoločností a značiek zaregistrovalo ochranné známky na predaj virtuálneho tovaru v Metaverse.

Napríklad energetický gigant Chevron podal prihlášku ochrannej známky pre Metaverse na americký úrad pre patenty a ochranné známky. Ako sa uvádza v prihláške, nadnárodná spoločnosť má v úmysle ponúkať široký výber virtuálneho tovaru, ako sú palivá, plyn a produkty obnoviteľnej energie, ktoré sa stanú súčasťou živej virtuálnej reality. Ďalšia patentová prihláška naznačuje, že plánuje poskytovať zábavné služby súvisiace s Metaverse.

Teraz sa týmto smerom uberá Rihanna, ktorá mieni Fenty Beauty spropagovať takýmto inovatívnym spôsobom.

Po experimentovaní s nekonečným množstvom produktov si Rihanna všimla, že jej chýba kozmetika, ktorá by vyhovovala všetkým tónom pleti. Preto sa rozhodla vytvoriť Fenty Beauty: líniu make-upu, v ktorej sa nájdu všetky ženy na svete. Fenty Beauty ponúka širokú škálu produktov pre všetky tóny pleti, ktoré je zvyčajne ťažké nájsť, s receptúrami vhodnými pre všetky typy pleti.

Prípravy na presun ľudstva do Metaverse

Stojí za zmienku, že krok Rihanny sleduje široký trend. Iné veľké spoločnosti ako McDonald’s, Walmart a spodná bielizeň Victoria’s Secret sa tiež pripravujú na prechod do Metaverse, pričom nedávno podali podobné prihlášky ochrannej známky ako Chevron.

HSBC, banka s aktívami 3 bilióny dolárov, je prvou globálnou bankou, ktorá vstúpila do sveta The Sandbox. Banka tam mieni kúpiť pozemok, ktorý plánuje rozvíjať s ohľadom na nadšencov e-sport a hier.

Sandbox a Warner Music Group (WMG) koncom januára oznámili partnerstvo s cieľom vytvoriť zábavný zábavný park a koncertné miesto v metaverse.

zdroj: blockchain.news, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár