PUMA vstupuje do metaverse s prvým digitálnym zážitkom pre svojich zákazníkov

PUMA vstupuje do metaverse s prvým digitálnym zážitkom pre svojich zákazníkov

Ak podnikáte s obuvou a nepoužívate metaverse, ste už o desať krokov pozadu. Po inovatívnom partnerstve Nike s RTFKT a spolupráci adidas s Pradou vo virtuálnom svete je na rade PUMA. Nemecká značka športového oblečenia práve oznámila Black Station – svoju prvú platformu metaverse.

od Martin

Newsletter news

Black Station

Značka športového oblečenia PUMA predstavila svoje metaverse na New York Fashion Week. Na prezentáciu projektov NFT bude slúžiť webová stránka s názvom Black Station. Cieľom jej vytvorenia je ukázať budúcnosť značky a poskytnúť spotrebiteľom nové príležitosti na interakciu prostredníctvom pohlcujúcich online zážitkov.

Exkluzívny NFT bude na platforme dostupný od 13. septembra. Ich kúpa vám umožní zakúpiť si fyzické tenisky z limitovanej edície.

7. septembra značka prostredníctvom svojej novej webovej stránky odhalila vzhľad exkluzívnych, doteraz nevídaných topánok Nitro NFRNO a Nitro Fastroid, ktoré sú prepojené s PUMA NFT NitroPass. Používatelia, ktorí si vybrali Nitropass, majú prístup k NFT – jeden sa týka fyzických produktov a druhý, ktorý poskytuje prístup k personalizovanému zážitku súvisiacemu s vybranou topánkou.

PUMA v metaverze

Existuje mnoho dôvodov, prečo je táto cesta vývoja pre PUMU prospešná. Značka ukazuje, že chce zaujať módou aj digitálne orientovanou spotrebiteľskou základňou. Navyše, navrhnutie platformy ako pohlcujúcej web3 stránky umožňuje väčšiu interakciu so zákazníkmi. Spoločnosť tak podporuje zapojenie komunity a vytvára nové zdroje príjmov prostredníctvom metaverse.

Toto nie je prvý krok tejto spoločnosti na výrobu športového oblečenia smerom k digitálnemu rozvoju. Začiatkom tohto roka spustila značka sériu NFT ako súčasť sponzorskej kampane pre futbalový klub Manchester City, vrátane limitovanej edície tenisiek NFT PUMA, ktoré nosí futbalista Sergio Aguero. Okrem toho v auguste PUMA oznámila kolekciu NFT pod značkou Catblox venovanú digitálnemu umeniu. Tieto NFT zaručujú držiteľom prístup k popísaným tokenom Nitropass. Spoločnosť tiež začala spolupracovať s Gutter Cat NFT vo februári tohto roku.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár