Playboy s novým projektom NFT

od Martin Tkáč

Časopis a kultová lifestylová značka Playboy vytvorila svoje vlastné tokeny „Rabbitars“ založené na Ethereu. Informáciu priniesol čínsky novinár a bloger zaoberajúci sa kryptomenami – Colin Wu.

Dedičstvo a tradícia zaznamenané v NFT

Klasická značka vydala 11 953 kusov tokenov inšpirovaných ikonografiou, dedičstvom a tradíciou Playboya. Predaj začína o dva dni, 24. októbra na oficiálnej stránke Playboy Rabbitar. Úplné vysvetlenie a pokyny na rezerváciu a zakúpenie tokenu nájdete v časti „Ako získať králika“ na vyššie uvedenej webovej stránke.

Verejný predaj zberateľom platiacim fiatom sa začne v utorok 26. októbra. Ľudia, ktorí chcú vykonávať transakcie pomocou etherea, tak budú môcť urobiť až od stredy 27. októbra. Oficiálna stránka projektu uvádza, že všetci kupujúci musia mať ethereum peňaženku bez ohľadu na to, či platia ethereom alebo americkými dolármi.

Cena jedného tokenu je 0,1953 ETH (aktuálne 803 USD). Počas obdobia predpredaja bude nákup obmedzený na maximálne 1-2 NFT. Potom, keď sa začne verejný predaj, jeden používateľ si bude môcť kúpiť až desať králikov.

Playboy má takmer 70-ročnú históriu súčasného umenia a grafického dizajnu poháňaného kultúrou a všetko to začalo zábavným, sofistikovaným zajačikom, známym aj ako Rabbit Head, ako logo našej značky. Takže pokiaľ ide o vizualizáciu sveta Rabbitar, naším cieľom bolo vzdať hold nášmu dedičstvu v umení a zároveň využiť ducha inovácie, na ktorom bol postavený, aby sme vytvorili niečo úplne nové a jedinečné pre komunitu NFT.

– komentuje Liz Suman, viceprezidentka redakčnej sekcie umenia. K svojmu vyjadreniu dodal:

Niektorí z Rabbitars sú inšpirovaní ikonickými momentmi v histórii umenia a žurnalistiky Playboy. Celá kolekcia je poctou dedičstvu a ikonografii časopisu a umožňuje každému zberateľovi mať kúsok Playboya vo svojej peňaženke MetaMask.

 

Digitálne zajačiky vytvoril tím Playboy Web3 Innovation. Na tomto projekte spolupracoval s umeleckým štúdiom a technologickou spoločnosťou blockchain Possible Studios a WENEW, ktorú založili Michael Winklemann a Michael Figge.

Značka Playboy vníma technológiu blockchain ako novú vrstvu technológie, ktorá rozširuje spôsoby, akými spotrebitelia interagujú so životným štýlom Playboya, a ako kľúčový nástroj na vytváranie nových ponúk členstva v Playboy Club.

Legendárna značka vstúpila do sveta NFT a blockchain technológie na jar 2021 so svojou „genetickou kvapkou“ NFT s názvom Liquid Summer. Išlo o kolekciu digitálnych umeleckých diel vytvorených v spolupráci s umelcom Slimesunday.

zdroj: beincrypto.pl, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár