Obchod Nike v metaverse už navštívilo takmer 7 miliónov ľudí

od Simona

Pred časom do virtuálneho sveta vstúpil výrobca obuvi a športového oblečenia Nike. Ako sa ukázalo, Nikeland, obchod Nike v metaverse Roblox, si získava veľkú pozornosť. Od premiéry pred piatimi mesiacmi ho už navštívilo takmer 7 miliónov ľudí. Spoločnosť využíva rôzne stratégie na prilákanie nových návštevníkov. Napríklad počas týždňa hviezd NBA prišiel do virtuálneho obchodu LeBron James.

Nad očakávania

Spoločnosť údajne prekonala svoje vlastné očakávania, čo sa týka výnosov aj implementácie svojej digitálnej stratégie. Predajňa spoločnosti v Roblox, Nikeland metaverse, prilákala od novembra 6,7 ​​milióna ľudí z 224 krajín.

V praxi je Nikeland mikro metaverse od športovej značky zabudovaná do Robloxu. Používatelia si s jeho pomocou môžu vyskúšať rôzne virtuálne produkty.

Aby prilákala viac zákazníkov, Nike pozvala LeBrona Jamesa počas týždňa hviezd NBA. Hviezda NBA trénovala a angažovala sa s hráčmi v Nikelande a na oplátku za zábavu mali účastníci možnosť odomknúť virtuálne produkty.

metaverse

Nikeland je súčasťou vzostupov

Nike vo svojej správe uviedla, že jej tržby za tretí štvrťrok, ktorý sa skončil 28. februára, boli 10,9 miliardy dolárov. Tento výsledok predstavuje 5% medziročný nárast a prevyšuje očakávania analytikov, ktorí očakávali tržby 10,59 miliardy USD.

Prezident a generálny riaditeľ spoločnosti NIKE John Donahoe okrem iných príjmov uviedol rastúci podiel na nových digitálnych platformách, ako je Nikeland.

Donahoe povedal:

„Nikeland vám dáva možnosť vytvoriť inovatívny spôsob, ako sa spojiť so spotrebiteľmi, čo im umožní odomknúť virtuálne zážitky, produkty a odmeny, zatiaľ čo my rozširujeme prístupové body NIKE v rámci digitálneho ekosystému“.

Donahoe tiež prezradil, že spoločnosť plánuje pokračovať v dynamickom vývoji virtuálnych produktov. Budú zahŕňať špeciálne modely LeBron 19 pre Robloxy.

Akvizícia RTFKT

V treťom štvrťroku spoločnosť Nike oznámila aj NIKE Virtual Studios. Bol to výsledok transakcie z decembra 2021, v rámci ktorej výrobca športového oblečenia získal RTFKT subjekt, ktorý spustil prvý oficiálny NFT pod značkou NIKE.

Donahoe potom povedal:

„S NIKE Virtual Studios je našou víziou využiť naše najlepšie digitálne skúsenosti vo svojej triede a vytvoriť produkty a skúsenosti Web3.0 na rozšírenie tejto komunity. Aby NIKE a naši členovia mohli spoločne tvoriť, zdieľať a využívať výhody“.

Spoločnosť sa pripojila k trendu metaverse v novembri 2021. Už vtedy požiadala o registráciu ochrannej známky „Nike, just do it“, ako aj svojho ikonického Swoosh vo virtuálnom svete.

zdroj: decrypt.co, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár