Nvidia vydáva novú sadu nástrojov pre vývojárov Metaverse

Nvidia Omniverse, platforma na vytváranie 3D grafiky, animácií a simulácií, spustí sériu nových nástrojov venovaných tvorcom a programátorom, ktorí sa zaoberajú tvorbou virtuálnej reality. Nová sada má za cieľ urobiť život v Metaverse ešte realistickejším.

od Simona

NEWSLETTER okrypte.sk

Zvýšte realizmus v Metaverse

Nvidia sa zaviazala prispieť k rozšíreniu Metaverse. V utorok spoločnosť predstavila nový súbor nástrojov pre vývojárov, ktorých práca sa zameriava na budovanie digitálnej reality. Nový balík obsahuje aktualizáciu možností umelej inteligencie, simulácie a mnohých ďalších kreatívnych zdrojov.

Vývojári, ktorí používajú súpravu Omniverse a aplikácie ako Nucleus, Audio2Face a Machinima, budú mať prístup k novým aktualizáciám. Nvidia uviedla, že základnou funkciou týchto nástrojov bude pomáhať pri vytváraní „presných digitálnych dvojčiat a realistických avatarov“.

Úroveň kvality interakcií v Metaverse je horúcou témou v tomto odvetví. Programátori a používatelia digitálneho sveta sa snažia presadiť kvalitu zážitkov nad ich kvantitu. Napríklad túto jar prebiehal Fashion Week vo virtuálnej realite. Medzi komentármi k tomuto fenoménu prevládali hlasy o nekvalitnom prezentovanom oblečení, najmä avatarov, s ktorými ľudia komunikovali.

metaverse

To je dôvod, prečo prezentovaná súprava Nvidia obsahuje Omniverse Avatar Cloud Engine (ACE). Vývojári očakávajú, že ACE ovplyvní kvalitu vytvárania „virtuálnych asistentov a digitálnych ľudí“.

„S Omniverse ACE môžu vývojári vytvárať, konfigurovať a nasadzovať svoje aplikácie avatarov v takmer akomkoľvek engine, v akomkoľvek verejnom alebo súkromnom cloude.“

Digitálna identita je jedným z kľúčových aktualizačných prvkov v aplikácii Audio2Face. Ako sa môžeme dozvedieť z oficiálneho vyjadrenia spoločnosti, používatelia budú môcť časom ovládať emócie digitálnych avatarov. To isté platí pre vplyv na výrazy animovaných tvárí.

Budúcnosť virtuálnej reality

Práca na neustále sa rozširujúcom svete Metaverse pokračuje v napredovaní. Odborníci predpokladajú, že trhový podiel na tomto trhu presiahne v najbližších štyroch rokoch približne 50 miliárd dolárov. Signalizuje to okrem iného zvýšenú účasť na projekte. Okrem toho sa v digitálnej realite objavujú nové udalosti, pracovné miesta a dokonca aj univerzitné kurzy.

Práve z tohto dôvodu sa predpokladá, že stále viac používateľov sa bude snažiť znovu vytvoriť svoje digitálne náprotivky v Metaverse. Preto je rozhodujúci vývoj technológie, ktorá podporuje masové prijatie Metaverse.

Najnovšia aktualizácia od Nvidie obsahuje aj doplnok s názvom Nvidia PhysX, čo je „pokročilý motor v reálnom čase na simuláciu realistickej fyziky“. V dôsledku toho budú programátori schopní zahrnúť realistické reakcie na podnety vytvorené virtuálnou realitou, ktoré sa riadia fyzikálnymi zákonmi.

Tony Hawk v metaverse

13. júla Tony Hawk, jeden z najznámejších skateboardistov na svete, oznámil svoju spoluprácu s virtuálnym metasvetom The Sandbox založeným na blockchaine. Cieľom je vytvoriť „najväčší virtuálny skatepark, aký bol kedy vybudovaný“. Viac sme o tom písali tu.

zdroj: blockchain.news

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár