Nový model Citroën je spojený s NFT

Nový Citroën C3 bol predstavený v Argentíne. Model je vraj „revolučný“a zdôrazňuje to aj propagačná kampaň. Prvé vydanie prichádza s prispôsobiteľnou grafikou NFT. Kupujúci auto dostane v tlačenej, zarámovanej a digitálnej verzii.

od Martin Tkáč

Newsletter news
Citroën NFT

NFT získa prvých 100 zákazníkov, ktorí si kúpia C3 a zarezervujú si ho v systéme spoločnosti. Ako odpoveď dostanú NFT, ktorý vytvorila známa umelkyňa Naíma Almeida. Podľa Citroënu ide o „exkluzívne umelecké dielo NFT, plné farieb, štýlu a osobnosti“.

Za zmienku stojí, že zákazník dostane spomínané dielo v digitálnej verzii, ale aj v akrylovom prevedení.

Nový Citroën C3 už prichádza s inovatívnym dizajnom, postojom SUV a farebnou paletou, ktorá vyhovuje osobnosti každého zákazníka.

Sama Naíma v minulosti vytvorila diela pre značky ako Washington Post, TimeOut New York či Instagram. Bola ocenený D&AD (Londýn), Clio (New York), Ibero-American Design Biennial (Madrid) a Latin America Design Award (Peru).

Verzia First Edition NFT je k dispozícii s 1,6-litrovým motorom s výkonom 115 k a automatickou prevodovkou. Zákazníci si môžu vybrať aj verziu s výkonom 82 k.

zdroj: citroen.com

Ako kúpiť nové auto online?

Aký je proces nákupu? Všetko to začína novým online konfigurátorom C3. Po vyplnení registračných údajov a zaplatení zálohovej platby si zákazník zvolí spôsob finalizácie platby. Dá sa to urobiť 3 spôsobmi: platba bankovým prevodom, financovanie, platba u predajcu. Môžete dokonca sledovať stav svojej objednávky online. Po jeho absolvovaní stačí zájsť do autosalónu a tam si vozidlo vyzdvihnúť. Existuje aj možnosť doručenia.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár