McDonald’s prináša McRib NFT

od Martin Tkáč

Svetovo uznávaná sieť reštaurácií rýchleho občerstvenia vstupuje do sveta NFT. McDonald’s premenil jeden zo svojich sendvičov na nevymeniteľný token.

McRib NFT

Jeden zo sendvičov z ponuky známeho reťazca McDonald’s – McRib, predstavuje nevymeniteľný token (NFT). Reštaurácia nedávno vyhlásila nezvyčajnú súťaž, ktorej víťazi získajú ocenenia založené na technológii blockchain. Rozsah akcie sa však vzťahuje len na Spojené štáty americké.

Na to, aby sa záujemcovia mohli zapojiť do súťaže vyhlásenej spoločnosťou McDonald’s, stačilo tweetovať pozvánku na účasť prostredníctvom Twitteru.

Desať účastníkov vybraných nezávislým partnerom reštaurácie dostane šancu vyhrať McRib NFT. Víťazi budú potom požiadaní, aby poskytli sieti McDonald’s svoje údaje vrátane adresy peňaženky Ethereum, na ktorú má NFT vplyv. Ak neodpoviete, nebudete môcť previesť svoje výhry.

V súčasnosti je hodnota NFT sendvičového giganta v odvetví rýchleho občerstvenia 20 USD (čo vám dáva celý cenový fond 200 USD), ale môže sa kedykoľvek zmeniť. Je potrebné dodať, že len účet McDonald’s na Twitteri sleduje viac ako 4,3 milióna ľudí.

Trh NFT rastie na sile

Súťaž vyhlásená spoločnosťou McDonald’s prispela k ešte väčšiemu záujmu o svet NFT. Svedčí o tom obrovské množstvo informácií o akcii organizovanej reštauráciou zdieľaných na Twitteri.
Zdá sa, že transakcie zahŕňajúce NFT sú oveľa viac ako len dočasný trend. Čoraz viac značiek a známych ľudí sa rozhoduje vytvárať si vlastné kolekcie. V poslednej dobe ich predstavili napr Disney Corporation, Dolce & Gabbana, Reese Whiterspoon, ako aj slávny rapper Snoop Dog.

zdroj: blockchain.news, pixabay.com

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár