Južná Kórea investuje do metaverse 180 miliónov dolárov

Južná Kórea investuje do metaverse 180 miliónov dolárov

od Simona

Južná Kórea sa rozhodla angažovať v sektore metaverse aj napriek prísnemu prístupu ku kryptomenám. Vláda tejto krajiny podporí projekty virtuálneho sveta sumou 223,7 miliardy wonov (177,1 milióna dolárov).

NEWSLETTER okrypte.sk

Jedna z prvých vlád, ktorá sa zaujímala o metaverse

Ázijská krajina sa týmto rozhodnutím stane jednou z prvých, ktorá k takémuto kroku pristúpi. Investícia sa uskutočnila v rámci programu „Digital New Deal“, ktorého cieľom je podporiť vývoj technológií.

Program riadi Ministerstvo vedy, informačných a komunikačných technológií na čele s Limom Hyesookom. Hyesook opísal metaverse ako „neprebádaný digitálny kontinent s nedefinovaným potenciálom“.

Národný fond sa najskôr použije na vybudovanie platformy metaverse na metropolitnej úrovni. Ako informovala CNBC, občanom umožní virtuálny prístup k rôznym vládnym programom a službám.

Investície juhokórejskej vlády do projektov metaverse môžu tiež podnietiť ďalšie krajiny, aby nasledovali príklad.

Južná Korea a metaverse

Kórea podporuje technológiu blockchain

Južná Kórea je známa ako technologicky progresívna krajina a podnikla aktívne kroky na podporu svojej rodiacej sa blockchain technológie. Bola to napríklad jedna z prvých vlád, ktorá zaviedla riešenia distribuovaných účtovných kníh na úradoch.

Metaverse je virtuálna realita, v ktorej úlohu komodity zohráva nezameniteľný token. Aj keď je tento koncept pomerne nový, v súčasnosti je druhým najväčším trendom po NFT. O tento koncept prejavili veľký záujem všetky veľké technologické spoločnosti ako Facebook, Google a dokonca aj Apple. Facebook dokonca zmenil názov celej svojej značky na Meta.

Metaverse bola jednou z hlavných tém diskusií počas nedávno skončeného Svetového ekonomického fóra (WEF) 2022. Odborníci predpovedali, že virtuálny svet by mohol pomôcť v rôznych oblastiach, najmä v medicíne a záchranárstve.

Správy o rastúcom záujme juhokórejskej vlády o metaverse sa prvýkrát objavili vo februári. Vtedy dvaja veľkí maloobchodníci zaviedli na svojich platformách metaverse a integráciu AI, aby zlepšili zákaznícku skúsenosť.

Ak vás zaujíma téma metaverse a súvisiace technológie, pozrite si náš rozsiahly článok na túto tému. Nájdete ho na tomto odkaze.

zdroj: blockchain.news

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár