Ford robí obrovský skok smerom k Web3 s najnovšími aplikáciami ochranných známok

Ford robí obrovský skok smerom k Web3 s najnovšími aplikáciami ochranných známok

Ford podal 19 žiadostí o ochrannú známku, aby vstúpil do priestoru Web3.

od Martin

Newsletter news

Ford, americká automobilka, sa chystá vstúpiť do sveta metaverse a Web3 po podaní 19 žiadostí o ochrannú známku, aby do svojich áut priniesla virtuálne zážitky a NFT.

Žiadosti o ochrannú známku podané 2. a 6. septembra na Úrade pre patenty a obchod Spojených štátov amerických (USPTO) sú navrhnuté tak, aby chránili digitálny typ vozidla a propagovali online peňaženky prostredníctvom online maloobchodného modelu, ktorý má nevymeniteľné tokeny (NFT) a digitálne zberateľské predmety.

Ochranné známky spoločnosti NFT pokrývajú obľúbené značky automobilov Ford.

Ako napríklad Mustang, Lincoln a Bronco. Spoločnosť bude ponúkať aj zábavné služby, ako je online poskytovanie virtuálnych áut, SUV, nákladných a dodávkových vozidiel, dielov a príslušenstva pozemných vozidiel a oblečenia na použitie vo virtuálnych prostrediach určených na zábavné účely.

Snaží sa tiež realizovať online výstavy prostredníctvom virtuálnej reality a rozšírenej reality.

Mike Kondoudis, právnik ochrannej známky, napísal na Twitteri:

FORD robí veľký krok smerom k Metaverse! Spoločnosť podala 19 žiadostí o ochrannú známku pre všetky svoje hlavné značky a tvrdila, že má v internetovom obchode NFT plány pre: virtuálne autá, nákladné autá, dodávky a oblečenie.

NFT sú trendy v automobilovom priemysle

Jedna zo správ odhalila, že Ford plánuje vytvoriť vlastnú platformu NFT na propagáciu digitálnych umeleckých diel iných ľudí zdieľaním svojho portfólia online.

Ford nie je jedinou automobilkou v trende metaverse a NFT. Začiatkom tohto mesiaca sa juhokórejský výrobca Renault Korea Motor spojil so spoločnosťou Sandbox s cieľom ponúknuť automobilový zážitok, ktorý prešiel masívnou digitálnou transformáciou poháňanou kľúčovými trendmi blockchainu, ako je konektivita a riešenia založené na Web3.

Výrobcovia automobilov investujú do NFT

V júni britská automobilka McLaren v spolupráci s InfiniteWorld, platformou infraštruktúry metaverse, spustila odnož Formuly 1, ktorú vytvára pretekársky kolektív NFT a poskytuje zákazníkom hlbší digitálny zážitok z pravého NFT a digitálneho umenia reprezentujúceho luxusné superautá a hyperautá McLaren.

Globálny trh metaverse sa v roku 2021 odhaduje na 38,85 miliardy dolárov a podľa výskumnej správy Grand View sa očakáva ďalší rast na 240 miliárd dolárov do roku 2030. Z najnovších bolo v roku 2022 technologickými gigantmi a maloobchodníkmi podaných najmenej 5 800 žiadostí proti USPTO, čo predstavuje veľký pokles oproti predchádzajúcemu roku, keď počet žiadostí o NFT dosiahol 2 087.

Prečítaj si aj

Zanechaj svoj komentár